Levering


Her på siden kan du finde alt vedrørende levering.


Fragtfri levering

Vi sender udvalgte varer uden fragtomkostninger. Varer mærket med logo'et sendes fragtfri i hele Danmark.





Danmark

Vi leverer varer fra dag til dag. Ved bestilling inden kl. 12.00 på hverdage modtager du varen den næste hverdag (ved betaling med dankort eller andre betalingskort). Bestillinger modtaget efter kl. 12.00 afsendes naturligvis næste hverdag. Bestillinger i weekenden samt helligdage bliver afsendt næste hverdag med levering den efterfølgende hverdag. Er du bosiddende på Bornholm skal du forvente 1 ekstra leveringsdag.

Alle pakker under 20 kg (Fragtgruppe A & B) til privat adresser afsendes med Post Danmark. Er du ikke hjemme når posten kommer afhentes pakken på nærmeste posthus. Det er muligt, at få posten til, at stille pakken i f.eks. carport, dette noteres under kommentarer i bestillingsskemaet. Vælger man at få varen stillet i f.eks. carport så er det kundens ansvar hvis pakken forsvinder.

Alle pakker på / over 20 kg. til privat adresser samt alt til erhvervs adresser sendes med Danske Fragtmænd. Leveringen sker normal mellem kl. 8.00 og kl. 16.00 hvor der som udgangspunkt skal være en person hjemme til at kvitterer for, at det rigtige antal colli er modtaget. Hvis der ingen er hjemme i dette tidsrum, kan varerne evt. stilles i carport eller lignende. Dette skal noteres på bestillingsskemaet. Det er også muligt, at få fragtmanden til at ringe f.eks. 1 time før han er på adressen, dog er det ikke fragtmandens ansvar hvis ikke han får ringet pga. travlhed. Dette skal også noteres under kommentarer i bestillingsskemaet. Det er kundens ansvar, at man modtager de antal colli som man kvitterer for på fragtbrevet. Vælger man, at få varen stillet i f.eks. carport så er det kundens ansvar hvis pakken forsvinder. Fragtmanden afleverer varen så langt det er muligt, at kører med en palleløfter på fliser eller asfalt.

I indkøbskurven er det muligt, at se fragtprisen. Under kundeservice / fragtpriser er det muligt, at se hvilken fragtgruppe fragtprisen hører til.

Er du i tvivl ang. hvordan din pakke sendes så send os en mail eller ring til os på tlf.: 98 19 00 51.

 

Udland

Vi klarer også ordrer, som skal til udlandet. Bestil blot som normalt og vælg udland under fakturerings- / leveringsadresse. Dog kan du ikke regne med fragtpriserne, da priserne udelukkende gælder forsendelser i Danmark. Når vi modtager din bestilling, sender vi efterfølgende en e-mail til dig med den samlede pris inkl. fragt og alt efter om du skal betale dansk moms . Vi afsender naturligvis ikke ordren inden du har accepteret prisen og betalt for varen. Når vi kontakter dig kan ordren betales med bankindbetaling samt diverse betalingskort som Eurocard/Mastercard.


Manglende colli

Det er kundens ansvar at man modtager alle de colli som man kvitterer for på fragtbrevet. Sørg altid for at tælle antal colli og tjek med fragtbrevet at det er det rigtige antal inden der kvitteres for modtagelse. Mangler der et colli skal det påføres fragtbrevet inden man kvitterer for modtagelse. Har man valgt under notat at varen kan stilles i f.eks. carport er det på kundens ansvar hvis der mangler et colli. Dog kan vi i de fleste tilfælde finde frem til det manglende colli.

Når det er konstateret at der mangler et colli rettes der henvendelse til os. Hav evt. fragtbrevsnummer og kundenummer (står på medsendte faktura) klar da det vil gøre processen nemmere. Vi skal helst have besked inden 2 dage hvis der mangler et colli.


Varer beskadiget under transport

Tjek altid alle colli for beskadigelse under transporten inden der kvitteres for modtagelse på fragtbrevet. Tjek om f.eks. indpakning er intakt og uden synlige skader. Er et eller flere collier beskadiget skal det noteres på fragtbrevet inden man kvitterer for modtagelse. Har man valgt under notat at varen f.eks. kan stilles i carport er det på kundens ansvar hvis et colli er beskadiget.

Når det er konstateret at et colli er beskadiget rettes der henvendelse til os. Hav evt. fragtbrevsnummer og kundenummer (står på medsendte faktura) klar da det vil gøre processen nemmere. Vi skal helst have besked inden 2 dage hvis et colli er beskadiget.


Varen er lagt i kurven

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven